Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“בקרוב נבדוק את האפשרות לפינוי-בינוי בשכונת קנדי באור עקיבא”

“בקרוב נבדוק את האפשרות לפינוי-בינוי בשכונת קנדי באור עקיבא”

בשבוע שעבר נערכה פגישה בנושא תוכנית אב להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות באור עקיבא | בעירייה בוחנים היתכנות של פרויקט פינוי-בינוי בקנדי ובמקביל, מקווים לפריצת דרך וחתימה על הסכם סופי בפינוי-בינוי שז"ר

האם פרויקט פינוי-בינוי הבא באור עקיבא יהיה בשכונת קנדי בעיר? 

בשבוע שעבר, נערכה פגישה בנושא תוכנית אב להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות באור עקיבא. ראש העיר אלי אנקונינה שהשתתף בפגישה ציין כי צפויות להתקיים עוד פגישות מרתוניות שבועיות על מנת להגיע להסכמות בשורה של נושאים.

לדבריו, אחד הפרויקטים שהעירייה בוחנת הוא התחדשות עירונית, פינוי-בינוי בשכונת קנדי.

שכונת קנדי באור עקיבא. צילום ארכיון

ומה באשר לפינוי-בינוי בשכונת שז”ר בה התושבים ממתינים כבר מעל 10 שנים לאיזשהי פריצת דרך והתחלת הפרויקט? לדברי ראש העיר, השבוע תיערך פגישה עם צוות הוועדה המרחבית בזכרון יעקב במטרה היא לגבש הסכמות סופיות אשר יביאו לחתימת הסכם עם חברות תדהר ושיכון בנוי.

ראש העיר ציין כי המטרה היא להוציא את פרויקט פינוי-בינוי שז”ר אל הדרך. “נותרו סעיפים מזעריים ואני מאמין שנוכל להביא את הבשורה הטובה לתושבי שכונה”.

לפני למעלה משנה דיווחנו כי פרויקט ההתחדשות עירונית בשכונת שז“ר שאושר במליאת מועצת העיר מספר פעמים בשנים האחרונות, ממשיך להיות מקודם לצד ביקורת של תושבים על קידומו האיטי.

במקביל, התקיימו כבר לפני כשנה מפגשי תושבים בשכונת קנדי וכן ברחוב הנשיא, במספר בניינים, במטרה להניע מהלך של חתימת תושבים וקידום תכניות להתחדשות עירונית גם בהם.

מדובר בבניינים ישנים הסובלים מבעיות של תשתיות, תחזוקה ובלאי כשהמטרה היא לקדם הריסתם ובניית מבנים חדישים ומודרניים.

לפני כחצי שנה, חבר מועצת עיריית אור עקיבא, עו”ד נוח שמאילוב, העלה בישיבת מועצת העיר הצעה לסדר, בה ביקש להקים ועדה להחלת תוכניות לשיקום השכונות הוותיקות באור עקיבא והחלת פרוייקט תמ”א 38 או פינוי בינוי על אותן השכונות.

ואולם, לאכזבתו, ואולי גם לאכזבת תושבים נוספים, חברי ההנהלה, בראשות יעקב אדרי התנגדו להצעה. זאת בנימוק כי העירייה וצוותיה המקצועיים צריכים לגבש עמדה בטרם יכריעו בהקמת וועדה שכזו.

קראו גם >

מחשש לקריסה: דיירים מבניין בשז"ר אור עקיבא פונו מבתיהם; העירייה: "גורמים בעלי אינטרס הזעיקו כוחות למקום" [תמונות]

 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן