Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שני מגרשי ספורט בשכונות הוותיקות של חדרה זכו לשדרוג וחידוש

שני מגרשי ספורט בשכונות הוותיקות של חדרה זכו לשדרוג וחידוש

הושלמו העבודות לחידוש מגרשי הספורט בשכונות שמשון ובגזית

בימים אלה השלימה עיריית חדרה שדרוג וחידוש שני מגרשי ספורט נוספים בשכונת שמשון ובשכונת גזית. חידוש המגרשים הם חלק ממדיניות העירייה והעומד בראשה, ניר בן חיים, לפיתוח תשתיות ומתקני ספורט במטרה להנגיש את הספורט לדור הצעיר.

במסגרת העבודות בשני המגרשים בהובלת אגף אתו”ס בעיריית חדרה בהשקעה של כחצי מיליון ש”ח, בוצע קרצוף המשטח הקיים והקמת משטח חדש במגרש, הוקמה גדר חדשה לשמירה על בטיחות המשתמשים, הותקנה תאורת לד חסכוניות והוחלפו הסלים והשערים.

צילומים מהשדרוג: עיריית חדרה

המגרשים בשכונת שמשון וגזית מצטרפים לעשרות אולמות ומגרשי ספורט ששופצו וחודשו בשנה האחרונה ברחבי העיר בהשקעה חסרת תקדים של עשרות מיליונים. זאת לצד תשתיות ספורט חדשות שנבנות בימים אלה כדוגמת מתחם טניס מרשים ומתחם אימוני כדורגל במזרח העיר.

 

הזמר החדרתי בר צברי חשף: הבן שלי הוא חלק מהילדים במעון עם החשדות להתעללות

הזמר החדרתי בר צברי חשף ביממה האחרונה כי בחודש האחרון משפחתו עוברת טלטלה קשה – זאת לאחר חשיפת פרשת החשד להתעללות במעון של חגית בחדרה שהובילה למעצר צוות הגן ולסגירתו ל-60 יום על ידי משרד החינוך.

צברי כתב בחשבון הפייסבוק שלו פוסט ארוך בו פירט את הטלטלה המשפחתית. “שמחת חינם. זה שם האלבום שיצא ממש לפני רגע. מי שחפר פנימה יודע שאפילו אין שיר כזה באלבום. השם שלו היא כותרת חיי, היא התמצית של האמונה הכי בסיסית שלי בדברים הטובים והיפים בעולם הזה. אבל זה לא פוסט על מוזיקה, על שירים או על שמחה.

“בחודש האחרון אני, המשפחה שלי, החברים שלי, שכנים שלי, אחים שלי עוברים סיוט. עוד מקרה התעללות בגן ילדים. והפעם בגן הפרטי של הילדים הפרטיים שלנו. תאמינו לי, זה לא הסיפור רק של הילד שלי או של החברים שלי זה הסיפור של הילדים של כולנו. כמו כולנו, הורים צעירים עובדים לילדים קטנים, שלחנו כל בוקר גוזלים תמימים, מתוקים וחסרי ישע. הסענו אותם כל בוקר לגן שבחרנו בקפידה עם נסיון רב שנים, ליד הבית שלנו, בשכונה המוכרת והמוגנת לכאורה ושילמנו עליו ממיטב כספנו.

“הנחנו אותם בידיים רועדות ומתגעגעות בידיעה שהם מוגנים, עטופים ושמחים, עד שהתנפץ לנו הכול בפרצוף. אנחנו כבר חודש לא ישנים בלילה, הבטן כואבת פיזית והראש עומד להתפוצץ. ברגע שעלה חשד ראשוני, טרחו לעדכן מהגן שהגננת היא קורבן של סייעת מתוסכלת שהפיצה שמועה כוזבת וההורים נחצו לשניים, נגד הגננת ובעד. אני בנאדם שלא מאמין עד שאני לא רואה בעיניים ובכלל, מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך כל עוד זה דיבורים לא האשמנו וגם לא תמכנו, חיכינו לראות מה קורה” | לכתבה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן