Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סכנה לבני הנוער בגן הציבורי בנווה פרדסים בפרדס חנה: “הנוער עושה את זה בערבים”

סכנה לבני הנוער בגן הציבורי בנווה פרדסים בפרדס חנה: “הנוער עושה את זה בערבים”

תושבת פרדס חנה פרסמה תמונות בה נראית המיכלים הקטנים של גז הקצפות המסוכן מפוזר בגן הציבורי בכמות לא קטנה, דבר שאולי מעיד על היקף השימוש בו בימים שלפני הצילום

סכנה בגן הציבורי בשכונת נווה פרדסים בפרדס חנה: הורים תיעדו גז קצפות בכמות לא קטנה, מפוזר על הדשא הסינטטי של הגן. 

אחת התושבת כתבה: “הורים יקרים בסביבת המגורים של גינת אגוז, הקטיף והאתרוג שימו לב על בני הנוער שלכם שיושבים בגן האתרוג בערבים….. הגז הזה ממש מסוכן!!”.

התושבת הוסיפה תמונות בה נראית המיכלים הקטנים של גז הקצפות המסוכן מפוזר בגן הציבורי בכמות לא קטנה, דבר שאולי מעיד על היקף השימוש בו בימים שלפני הצילום.

תושבים נוספים הגיבו על הפרסום. “הגן הזה סיוט לילי של כל תושב שכונה”, כתבה תושבת. “חייב סיור משטרה בשעות הלילה כדאי להחזיר שקט לתושבים”. תושבת אחרת ציינה: “המועצה צריכה להקצות מבנים שיהיו פתוחים גם בערבים, כדי שיהיה לצעירים איפה לבלות. המבנים קיימים, צריך רק לפתוח אותם, לשנות את הייעוד שלהם לשעות הערב, ולשים מבוגר/ים אחראי! לא הרבה כסף, רק חשיבה והתחשבות”.

תושבת אחרת הוסיפה: “מסוכן ביותר הלוואי שהמשטרה תעשה סיבובים בגנים בשעות הערב ואולי יצילו את אותם נערים/ות”, ואילו תושב כתב: “הגז לא מסוכן , מה שהנוער עושה איתו זה מסוכן… שימו לב לילדים שלכם שמסתובבים בחוץ בלילות… תתקשרו איתם”.

רק השבוע פורסם כי שתי צעירות מהדרום אושפזו עם נזקים נוירולוגיים בגלל שאיפת גז קצפות. השתיים אושפזו בבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני בעקבות שאיפת גז שנמכר באופן לא-חוקי בפיצוציות ובמסיבות.

בדיוק לפני שנה, ביולי 2022, נצפו  עשרות מיכלי “גז קצפות” שגורמים ל”היי” בוואדי בפרדס חנה. מהתיעוד נצפו עשרות מיכלי גז קצפות מפוזרים באזור. מדובר על פניו בשימוש של בני נוער, ה”מתמסטלים” מהגז, המיועד למכונות אפייה.

קראו גם:
שני צעירים מאור עקיבא אושפזו ב”הלל יפה” בעקבות שימוש ממושך בגז קצפות (וידאו)
מפחיד: 20 טון גז קצפות המשמש בני נוער במסיבות – נתפס ברגע האחרון (וידאו)
קטין מאור עקיבא נעצר: חשוד שהחזיק מאות מיכלי “גז קצפות”

משרד הבריאות הדגיש בשנתיים האחרונות כי השימוש ב- Nitrous oxide (N2O), מהווה גורם סיכון משמעותי, הנפוץ בקרב בני נוער ומשמש כתחליף סם במסיבות משום שבעל השפעה הזייתית וגורם לאופוריה. משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש לא חוקי בחומר זה. השימוש בו נקשר למגוון תופעות לוואי, חלקן מסכנות חיים. ראוי לציין ביניהן את הפגיעה בהכרה, פגיעות נירולוגיות וסכנת ההתמכרות. לפיכך, השימוש בחומר זה כסם מסכן את בריאות הציבור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הרפורמה שלא הגיעה לכולם: באור עקיבא נשארו ללא “צדק תחבורתי” – זכרון יעקב ובנימינה דווקא כן

הרפורמה החדשה של משרד התחבורה מעניקה לראשונה הטבה של 50% הנחה לכל תושבי הפריפריה הגיאוגרפית 1-5 | אור עקיבא, המדורגת 5 ברמה הסוציאוקונומית, לא נכללה בהטבה | חבר מועצת העיר איציק ניסימי: “הזיה. פניתי למשרד התחבורה”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן