Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בנוסף לשחיתות ציבורית: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי חשוד באונס ועבירות אלימות, עורכי דינו: ‘חשדות מופרכים’

לאחר שצו איסור הפרסום פקע היום, הותר כעת לפרסום כי ראש העיר אדרי חשוד בעבירות של אונס, בעילה אסורה בהסכמה וסחיטה באיומים ● עורכי דינו של אדרי: "מדובר בחשדות שכגודל חומרתם כך מידת מופרכותם"

לאחר 16 ימי מעצר במסגרת גל המעצרים בעיריית אור עקיבא, שוחרר בצהריים בבית משפט השלום בראשון לציון ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי. הפרסום הותר דווקא ביום (ד’) בו ראש העירייה מציין את יום הולדתו ה-70. 

לאחר שצו איסור הפרסום פקע היום, הותר כעת לפרסום כי ראש העיר אדרי חשוד בעבירות של אונס, בעילה אסורה בהסכמה וסחיטה באיומים, לצד שורת עבירות שחיתות ובראשם שוחד. החשדות עלו במסגרת החקירה שנפתחה לפני 15 ימים. היום שוחרר אדרי למעצר בית והורחק מבניין עיריית אור עקיבא לתקופה מוגבלת. 

על פי הדיווחים, במהלך החקירה התלוננה אישה כי אנס אותה בעבר וביצע בה עבירות מין קשות. אדרי מכחיש את כל החשדות נגדו. התלונה שהתקבלה דיברה על עבירות מין ואלימות כלפי אישה איתה היה בקשר מזה שנים.  בדיווח של “הארץ” נכתב כי לפי החשד, עבירת האונס התרחשה לפני כ-16 שנים, בעוד שעבירות הבעילה אסורה בהסכמה התרחשו לפני פחות מעשר שנים.

לפי הדיווח, חלק מהעבירות עשויות להיסגר כיוון שהתיישנו. “מקור המעורה בפרטים אמר ל”הארץ” כי האישה התלוננה שאדרי אנס אותה בעת שהשניים שהו לבדם בלשכתו. בחקירותיו הכחיש אדרי את הדברים, פרץ בבכי ואמר “אני 45 שנים עובד ציבור ולא דבק בי רבב””, כך על פי הדיווח.

עוד בנושא המעצרים באזור >>>
• המעצרים באור עקיבא: אורלי יחזקאל שוחררה, מעצרו של אדרי הוארך ביומיים נוספים, 5 חשודים נוספים נעצרו
היזם שנעצר בפרשת אור עקיבא – שוחרר למעצר בית: “מספר פעמים ניתן השוחד…תלושי מזון זו אחת הדרכים”
• בפעם השלישית: בית המשפט האריך את מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי
• ראש עיריית אור עקיבא לשעבר שמחה יוסיפוב: “עצוב מאוד מה שקורה”; משרד הפנים קיים הערכת מצב
• “התפתחות דרמטית”: מעצרם של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי ויד ימינו אורלי יחזקאל הוארך
• “פרשת המאכערית וראש עיריית אור עקיבא”: כך ע”פ החשד פעלה השיטה שהביאה לגל המעצרים בעיר
• היום שהיה: 48 השעות עד למעצרים באור עקיבא – תקיפת אדרי, יואב גלנט והסמס עם אורלי יחזקאל [וידאו]
 הפרקליטות הודיעה לראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: תישקל העמדתך לדין בכפוף לשימוע

עורכי דינו של אדרי, יחיאל וינרוט, מאיר אברהם ויגל דוד, מסרו לאתר “הארץ”: “צו איסור הפרסום פקע היום ותוקפו לא הוארך, בהסכמת מר אדרי. לגופם של החשדות החדשים המיוחסים למר אדרי בתחום עבירות המין והאלימות, מדובר בחשדות שכגודל חומרתם כך מידת מופרכותם. העובדה שמדובר בחשדות שמעולם לא הוגשה תלונה בגינם כנגד מר אדרי, מעידה גם היא כאלף עדים על רצינות אותם ‘חשדות’, ועל כך שהם באו לעולם במטרה אחת ויחידה לפגוע במר אדרי, ולהשחיר את פניו, מתוך מניעים ברורים שבשלב זה אנו מנועים מלפרטם”.

עדכון ראשון: 25.11.20, 16:31 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן