Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תמה תקופת הרחקתו, ממתינים להחלטה: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי יכול כביכול לחזור לתפקידו

תמה תקופת הרחקתו, ממתינים להחלטה: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי יכול כביכול לחזור לתפקידו

סניגורי אדרי הגישו תגובה לבקשת יאח"ה להאריך את תנאי הרחקתו מתפקידיו ב-4 חודשים נוספים, ווביקשו מבית המשפט לקבוע מועד דחוף לדיון על מנת שבית המשפט יורה על חזרתו של אדרי לכיסא ראש העיר. אדרי מבקר באמצעות סניגוריו את תפקודו של מ"מ ראש העיר: "העירייה איננה מתפקדת ופוגעת ישירות בתושבי העיר"

סניגורי ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי דבקים בעמדתם כי יש לבטל את תנאי הרחקתו מתפקידיו כראש העיר וכחבר הוועדה לתכנון ובניה יישובי הברון.  

כזכור, כפי שפרסמנו לראשונה, היחידה הארצית לחקירות הונאה הגישה בקשה חדשה לבית המשפט להאריך את תנאי הרחקתו של ראש העיר אדרי מתפקידיו למשך 120 יום נוספים – כלומר 4 חודשים נוספים.

מדובר בבקשת הארכה הארוכה ביותר שמבקשת יחידת להב 433 שחוקרת את הפרשה מזה למעלה משנה וחצי, חקירה שהפכה מסמויה לגלויה בחודש נובמבר עם מעצרו של ראש העיר אדרי ואנשי ציבור נוספים. אדרי מורחק מתפקידו כראש העיר מזה כ-7 חודשים, מבניין העירייה, וכן מהוועדה המרחבית לתכנון ובניה.

פשיטת המשטרה על עיריית אור עקיבא, בחודש נובמבר 2020

עו”ד טל שפירא ועו”ד סתיו שורצברג ממשרד תל-צור ושות’, המייצגים את אדרי, הגישו תגובה לבקשת יאח”ה וביקשו מבית המשפט לקבוע מועד דחוף לדיון על מנת שבית המשפט יורה על חזרתו של אדרי לתפקידיו. לטענתם, “פקעו למעשה התנאים המגבילים נכון ליום הגשת תשובה זו, בהיעדר החלטה אחרת של בית המשפט הנכבד. יצויין בהקשר זה, כי אין בכוונת המשיב לבצע מחטפים וכפי שהובהר לנציגי היחידה החוקרת, הגם שפקעו התנאים המגבילים, מתייחס המשיב לתנאים כאילו נותרו בתוקף, עד להחלטה אחרת של בית המשפט הנכבד בהליך זה”.

הסניגורים טוענים כי יאח”ה התעלמה מהחלטת בית המשפט המחוזי בערעור לפיה על יאח”ה לפעול בשקידה לסיום החקירה בתקופה בה הוארכו תנאי השחרור. בנוסף, נטען כי אין כל חשש משיבוש הליכי החקירה מצדו של אדרי, והפגיעה הקשה בזכות היסוד של ראש העיר לעסוק במקצועו ולהשתכר. לטענת הסניגורים, אדרי כבר לא משתכר מזה 7 חודשים.

קראו גם:
• פרסום ראשון ● יאח”ה מבקשת להאריך משמעותית את הרחקתו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי מתפקידיו
• התנועה לאיכות השלטון פנתה למשרד הפנים: “הקימו ועדה קרואה באור עקיבא”
מכה לראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי: זה מה שהחליט בית המשפט המחוזי
ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי מבקש לחזור לתפקידו: “מרשיעים אותי ללא משפט”; ההחלטה – בימים הקרובים
 לאזור המיוחד באתר – על פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

עוד כותבים עורכי הדין שפירא ושורצברג, כי אדרי, בן 71, ויתר בעבר על כספי הפנסיה להם הוא זכאי, על מנת שיוכל להמשיך לכהן כראש העיר ולכן נותר ללא הכנסות במשך החודשים הללו.

גם ההיבט הפוליטי המקומי מצוין בפניה לבית המשפט: הסניגורים מציינים כי “בעיצומו של משבר הקורונה הבריאותי והכלכלי, תושבי אור עקיבא היו זקוקים לניהול המשבר על ידי ראש העיר הנבחר שלהם.

“יצוין, כי את מקומו של מר אדרי כראש עיריית אור עקיבא, ממלא מאז הרחקתו מאופן זמני מר שמחה יוסיפוב – יריבו הפוליטי של מר אדרי שהתמודד מולו בשתי מערכות הבחירות האחרונות לתפקיד ראש העיר, במסגרתן נבחר מר אדרי… ברוב קולות.

“יתרה מזאת, מהפרסומים בתקשורת וממידע שהגיע לח”מ (עו”ד שורצברג ושפירא, מ”נ), כי בימים אלה, בשל היעדרותו של מר אדרי מתפקידו, עיריית אור עקיבא פשוטו כמשמעו איננה מתפקדת ופוגעת ישירות בתושבי העיר”.

כאמור, טרם ניתנה החלטת בית המשפט על תגובת סניגורי אדרי.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן